Servus, I hob ma als a echta Bayer mai überlegt ob ma se net einfach moi unter seinsgleiche drifft und amoi übas Wetter redt oda so ^^
Hier is ois wos boarisch is herzlich eigloden, bevor ehrna vor lauta Schnee s´ Dachl eistierzt :bg:
Somit is der Bayer-Treff uffa
kaelwe
2
Des is fei, mei eltern komma aus bayern, eigentlich mei ganze familie nua i bin leider net doa geboaren 
(mhh das hört sich scheisse an)
Ohhh YEAH WIE GEIL
BAYERN RULEZ 
I bin ja a a gscheida bayer… Des is des beste wos es gibt :bg:
Shiek
4
So wer hat hier erlaubt das ihr jetz euren eigenen Thread habt heh? 
Weil Bayern einfach des größte und beste Bundesland ist 
Shiek
6
Das größte jaaa aber.. :ar:
Sag ja nix falsches :ssa: 
Dann bin i a mal zfrieden 
onans zwoa gsuffa 
Passts bloaß auf dasst ses net zuar weit geht, Bayer sand hoit zünftige Gmeinschaftsleut :bg:
Wir megn koane Rauferein ^^
Naaa wir doan alles mit schuhaplattln regln 
du brauchst a mal an bayerisch kurs für net bayern 
Shiek
14
Komm scho verrat mir was das heißt biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttee! 
Lies es dir doch mal GANZ GENAU durch dann weißte es vielleicht 
Das neue Bayernrätzel was heißt:
onas zwoa gsuffa? 
Shiek
16
Irgendwas mit 1 ,2 glaub ich?Und dann iss auch scho schluß!Sag maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauf den Knien bittend
Original von Shiek
Irgendwas mit 1 ,2 glaub ich?Und dann iss auch scho schluß!Sag maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauf den Knien bittend
s´ letzte Wort wird a ois Kampfsport betriebn ^^
omg
1, 2, gesoffen! hebt die bierkrüge
passt aber auf dass der thread net wieder geschlossen wird wie der dummschwaller - thread
Gsuffa… is doch voll einfach… verdreh doch mal ein paar Buchstaben oder lass welche ganz weg 
Original von Doktor_X
omg
1, 2, gesoffen! hebt die bierkrüge
passt aber auf dass der thread net wieder geschlossen wird wie der dummschwaller - thread
s´ gibt an guaden Untaschied zwischn dumm schwolla und boarisch sei ^^